ETIKETTER

torsdag, september 27, 2012

Lady in red


I dagarna fick jag min beställning från Zara. Jag köpte två par skor som ni har kunnat se på mitt Instagram-konto (FashionFame). Tyvärr uppdateras inte min blogg lika ofta som Instagram, det är ju så mycket smidigare (snabbt och enkelt!) att knäppa ett foto med mobilen och lägga upp det på Instagram. Följ därför min mikroblogg där så får du en mer uppdaterad version av min vardag. Men nu tänkte jag dela med mig av lite bilder på ett av paren som jag köpte. Dessa röda ljuvligheter. De är både snygga och bekväma. Älskar v-ringningen längst fram, sååå läckert! Hittade en bild på nätet på hur de ser ut på.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->