ETIKETTER

fredag, september 28, 2012

Trendiga fåtöljer


Som du redan vet så pågår det en stor möbeljakt här hemma. Svårast har varit att hitta två snygga fåtöljer till vardagsrummet. Tidigare i höstas hittade jag dessa ursnygga fåtöljer bland Mios höstnyheter. Minns du att jag tidigare nämnt att jag hittat fåtöljer men att de inte riktigt känns helt hundra? Det var dessa som jag syftade på. De går att beställa i flera tyger, men jag gillar inte att benen är svarta. Dessutom var de ganska dyra med tanke på hur jag upplevde dem i verkligheten. De kändes lite "billiga" i kvalitén i relation till priset. Därför blir det inget köp för oss. Men att de är snygga är det ingen frågan om. Nu har jag istället hittat en annan liknande fåtölj! To be continued...

Intresserad av dessa fåtöljer från Mio? Du hittar dem här.

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej, sminkbordet, från vilka sidor har du hittat dom. Gillar den stora vita spegeln me bordet o de första spegelborden. Såg oxå att du skrev att du hittade några liknande i butik. Vilka butiker då? M v h Sandra

30 sep. 2012 01:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Maila mig på fashionfame(a)hotmail.com

30 sep. 2012 22:21:00  
Anonymous Melissa sa...

I like! Lycka till gumman!

1 okt. 2012 10:45:00  
Anonymous film & serier bloggen sa...

SÅ snygga fåtöljer !

1 okt. 2012 13:55:00  
Anonymous Lina sa...

Älskar din blogg! Vilket program använder du för att skapa collagen? De är jättefina!

1 dec. 2012 17:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->