ETIKETTER

torsdag, april 05, 2012

Mot Bästköping!


Hallå där! Har ni helg nu? Jag jobbade halvdag idag och nu sitter jag på tåget mot världens bästa Jönköping. Passar på att besöka familjen nu när det är så många röda dagar. En av mina bästa vänner trolovar sig dessutom till helgen så jag ska iväg och fira henne också. En annan av mina närmsta vänner har just fått barn så jag hoppas att jag hinner besöka även henne!

Köpte med mig dessa mumsiga sallader innan jag steg på tåget. Jag skojar inte när jag säger att de verkligen är världens godaste. Ingredienserna får man plocka ihop själv och sedan betalar man genom att väga salladen. Hur smart är inte det då? Det blev en kycklingsallad till mig och en med räkor till mannen.

Jag gillar faktiskt att åka tåg. Har redan hunnit kolla på några avsnitt för att fördriva tiden. Har ni sett senaste Ringer (senaste i USA)? Jäklar vad spännande!!!! Catherine är ju heeeelt galen! Nu ska jag kolla på senaste GCB, vi hörs!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Gott det såg ut med era sallader. Nice att man själv kan plocka ihop sin sallad, på så sätt blir den godare =)
Får man fråga vad du jobbar med förresten? *Nyfiken*

5 apr. 2012 19:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Ringer är så bra! Trodde faktiskt inte att Catherine låg bakom allt. Ska bli riktigt spännande att se vad som kommer hända :D

6 apr. 2012 19:04:00  
Anonymous Eva sa...

Åkte på en tjänsteresa med tåg till Växjö för ett par veckor sen och trodde att det skulle bli riktigt mysigt och avkopplande - men jag har inte åkt X2000 förut, åker alltid bil annars, och jag blev ÅKSJUK! Så tråkigt, fick försöka slappna av och blunda för att det skulle släppa, att läsa var inte att tänka på. Tur att själva målet var så trevligt så det var värt resan :-)

8 apr. 2012 07:49:00  
Anonymous Anna sa...

Jag sitter faktiskt också på ett tåg och äter just nu, jättegod smögås från starbucks för de har dem tydligen i Gbg (!) men jag är så rastlös står still i Örebro just nu vill bara komma heeeeeem!

8 apr. 2012 17:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Välkomna!!!

9 apr. 2012 16:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Var köpte du salladerna ifrån? De såg riktigt musiga ut!!

13 apr. 2012 20:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->