ETIKETTER

tisdag, april 10, 2012

Flickan och Kråkan

Heeeeej alla bloggläsare!
Hoppas att ni har haft en härlig påskhelg. Vi firar ju påsk nästa helg egentligen, så nästa vecka blir det påsk "igen" för vår del. Nu är jag tillbaka i Örebro efter en underbar helg i min gamla hemstad Jönköping. Hann träffa och umgås med både familj och släktingar och även närvara på en av mina bästa vänners trolovning. Ni var så fina ihop, stort grattis till er!

Den här låten, Flickan och Kråkan, går på repeat just nu. Hörde den för första gången i Så mycket bättre som gick i höstas på tv och den blir bara bättre och bättre för varje gång den spelas. Texten är så sorglig, men sååå jäkla bra! Originalet sjungs av Mikael Wiehe, men den här omgjorda versionen framförs av Timbuktu. Lyssna på låten här nedan och spana in texten!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Carolyn sa...

Hej Maria, och tack för en bra blogg.
Jag har en fråga till dig, det är så att jag gifter mig nu till sommaren och undrar om du hade favors till ditt bröllop och om du vet någon som gör det. Jag skulle vilja göra själv men med tanke på mängden gäster blir det för mycket för mig.

Kram

10 apr. 2012 19:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->