ETIKETTER

onsdag, april 04, 2012

Nyhet! McFlurry Toblerone


Men jag döööööör, vad gott McDonalds senaste tillskott i McFlurry-familjen ser ut! Ge mig nuuuuuuu! Förresten, visste ni att McDonalds mjukglass har visat sig tillhöra bland de "nyttigaste" glassarna, om man nu kan räkna glass som nyttigt (!). Glass är ju inte så jättenyttigt, vilket ni säkert vet, men denna är lite bättre än resten. Sägs det i alla fall. Och då menar jag glassen i sig, inte chokladen. Så nu marscherar vi alla raka vägen till Donken och köper varsin strut, eller vad säger ni? ;-) Haha.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Linda sa...

Hej vännen =)

Tack, mitt tacoset har jag ingen aning vart de är ifrån. Maken hade dem innan vi gifte oss men tror att de kan finnas liknande på cervera eller coop.

puss o kram

5 apr. 2012 10:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->