ETIKETTER

onsdag, mars 14, 2012

Hey pretty baby with the high heels on


Ni vet de där klackarna som jag bloggade om för ett tag sedan? Kort därefter besökte jag Bianco för att prova dem och gissa om jag blev kär? De var hundra gånger snyggare i verkligheten. Färgen var verkligen perfekt och de var superbekväma. Jag hade bara en lite fundering, var de för höga? Jag visste egentligen svaret men blev förblindad av deras skönhet... Så jag köpte dem och sov på saken. Och jag sov ett bra tag, för inte förrän en vecka senare tvingade jag mig själv att tillslut lämna tillbaka dem. Som ni ser på bilden är de rätt så höga och med mina 175 cm så gick det inte ihop. Tråkigt! Kommer sörja dem forever. Typ. Eller åtminstone tills jag hittar ett annat snyggt par. Haha.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->