ETIKETTER

onsdag, mars 14, 2012

Gör det själv: Silverram

Nej, nu är det sluttjuvkikandet! Här kommer bilderna som jag lovade att visa. Den har svarta ramen kommer från IKEA och jag köpte den för mer än ett år sedan eftersom jag ville ha den som spegel. Men det blev aldrig av att jag lämnade in den för att få till en måttbeställd spegel. Och tur var väl det för ett halvår senare fick IKEA för sig att de skulle utöka sitt utbud och även sälja den som spegel! Så då köpte jag en till! Haha.

Spegeln hänger nu i hallen och den här ramen åkte in i förrådet. Men så fick jag en idé. Jag inspirerades av bilder och faktiskt av tv-serier (exempelvis Vampire Diaries där Carol Lockwood har en guldfärgad i sitt vackra hus och Pretty Little Liars där Hannah har en rosa i sitt rum) där jag såg olika varianter på ramar. Så jag bestämde mig för att spraya min spegels ram. MEN TÄNK OM DET BLIR FULT?

Well, jag bestämde mig för att testa att spraya på ramen som ändå skräpade i förrådet - och HJÄLP vad snyggt det blev! Nu hänger ramen i köket och är hur läcker som helst, bara så där. Ska även spraya spegeln så fort jag får tid över! Krom-sprayen köpte jag från Panduro och den finns också i guld för er som undrar. Hos IKEA heter ramen Ung Drill och kostar 249 kr. Spegeln heter också Ung Drill men kostar 299 kr. That's all folks, hörs imorgon! G'night!







Hittade ingen bild från Vampire Diaries!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Åh vad snyggt! I like it a lot. Vilken stor skillnad med lite spray liksom...:o)
Puss på dig och din kreativa sida Gumman!
Eli

15 mars 2012 17:06:00  
Anonymous tindra sa...

Lovely lovely!!

15 mars 2012 22:03:00  
Anonymous Anonym sa...

snyggt!

17 mars 2012 21:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->