ETIKETTER

söndag, september 11, 2011

Nya produkter på sminkbordet


Jag passade på att handla lite smink när vi åkte på semester i somras. Bestämde mig för att köpa produkter som jag redan använder och som snart är slut. Därför föll valet på bronzer från Guerlain. Jag har ett likadant som snart är slut, och nu fick man två stycken till kanonpris. Kan verkligen tipsa om Guerlains terracotta-puder, ger en naturlig solkysst look! Köpte även två mascaror från Lancome som jag älskar! Favoriten är L´Extreme - hur bra som helst! Sen köpte jag en produkt som är ny för mig, ett löst primerpuder från Too Faced. Har hört att det ska vara jättebra så jag passade på eftersom det var så billigt! Någon av er som har testat den produkten?

Nu ska jag iväg och köpa en grej. Vi hörs sen! Ska försöka lägga upp receptet ikväll dessutom! :-)

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous gabriella sa...

åhhh jag kan gärna ta ett solpuder hihih.. puss

11 sep. 2011 16:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->