ETIKETTER

lördag, september 10, 2011

I love coconut & cream


Hej hopp! Först vill jag börja med att säga att jag inte har missat era kommentarer angående chokladkakan. Jättekul att ni tycker om den! Den är verkligen supergod och SUPERENKEL att baka. Och ja, jag SKA lägga ut receptet, jag har bara inte hunnit det ännu.

Har rätt så bråttom just nu, ska strax iväg på lite ärenden på stan. Tänkte lite snabbt bara visa er lite av vad jag köpte igår på min shoppingrunda. Duschtvål och scrub som doftar utomlands (ja, ni vet sån där härlig solkräm haha)!!! Vet ni hur länge jag har letat efter produkter som doftar kokos? Hittade dessa inne hos Åhléns. De fanns i ganska många olika varianter som också doftade ljuvligt, speciellt den med jordgubbar. Men denna sort fick följa med hem ihop med lite annat kul.

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous tindra sa...

Sett den i ett antal bloggar nu, e den så bra? :)

10 sep. 2011 14:45:00  
Anonymous Lilié Biskopsdotter sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har :)

Svaret på din fråga ang spritser:
Jag brukar köpa "engångs paket" då får man med plastpåsar och tre olika munstycken.
Jag tror att dem finns att köpa på ÖB.
Det munstycket som jag brukar använda, ser ut som en stjärna!

Ha det bra!
/ Lilie

11 sep. 2011 10:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: Jag har inte hunnit testa dem ännu, men de doftar jättegott! Tyckte förpackningarna var snygga också så det bidrog även till att jag slog till haha.

11 sep. 2011 11:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lilié: Tack, va snäll du är!! :)

11 sep. 2011 11:33:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->