ETIKETTER

torsdag, september 08, 2011

Dagens begär


Dessa skinnshorts från H&M är ju bara för fina. Fick syn på dem för några veckor sedan i andra bloggar, men har faktiskt inte sett dem i butik ännu. Har frågat några gånger men personalen här i Örebro har inte ens vetat vilka shorts jag talat om. Ska försöka ta en snabb runda på stan imorgon och spana efter dem. Nu är visserligen sommaren över men de är så snygga på, att jag bara måste ha dem. Kan det vara så att de bara säljs på H&M Trend? Någon som vet? Får i så fall be syrran i Sthlm att köpa mig ett par...

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej Maria!
Jag undrar om du inte kan skriva lite mer om bröllop och framförallt ditt bröllop? Hur det var os`å? :) Du hade skrivit i ett inlägg tidigare att du skulle lägga upp bilder från ditt bröllop men jag har inte kunnat hitta de någonstans?

Ha de bäst!!

9 sep. 2011 22:24:00  
Anonymous Therese sa...

Hej!

Letar som en galning efter dessa shorts! Finns dom kvar i sthlm att köpa??
Kan inte du maila mig om du vet vart man kan få tag på dom?
tea_99@hotmail.com

Mvh Therese

30 okt. 2011 15:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->