ETIKETTER

torsdag, februari 03, 2011

Ännu ett stort halsband


Jahopp, här kommer ännu ett halsband! Har velat ha detta ända sedan jag bloggade om det i slutet av november. Det sålde slut direkt och gick inte att få tag på. Förrän nu! Hittade det på Tradera och klick, klick så var det mitt! :-)

Tänk att jag, som förut hatade att bära halsband, har blivit en sådan halsbandsfantast. Det trodde jag aldrig! Några av mina nya halsband: ett, två, tre, fyra, fem. Ångrar att jag inte köpte detta eller detta.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous laurie sa...

tack Maria va gulligt av dig! :) älskar oxå den där blåa färgen ..och vilket fint maffigt halsband ! kap! :)

4 feb. 2011 01:47:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->