ETIKETTER

fredag, februari 04, 2011

Härliga fredag


God morgon alla fina människor där ute.
Hur mår ni? Det är fredag idag. Skönt! Vaknade ni också upp till ett kritvitt vinterland? Jag är sååå trött på snön. Igår hade nästan all snö försvunnit och vi vågade NÄSTAN hoppas på att vi skulle vara utan snö för ett tag. Men icke! Just nu blåser det rätt så kraftigt och snön väller ner från himlen. Det ser nästan ut som att någon står och skottar snö från himlen, så mycket snöar det! Här hemma har jag tänt massa stearinljus och myser samtidigt som jag äter lite frukost.

Ska snart fota örhängena till tävlingen som jag kör igång idag. Ska bara vänta tills det blir lite ljusare ute för att få bättre bilder. Gillar ni bling bling så kan jag lova att ni kommer älska örhängena, de är sååå läckra! Passar perfekt till bröllop och fester! Hoppas att ni alla får en underbar dag idag, ta hand om er!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

God morgon på Dig också du härliga och skönhetsskapare!

4 feb. 2011 11:28:00  
Anonymous Mickan sa...

Jaa, jag är också trött på snön. Jag vill kunna börja cykla snart. Provade igår men fick gå halva vägen pga äckligt och halt snöslask... Usch.

Trevlig helg!

4 feb. 2011 11:52:00  
Anonymous Linda sa...

Ja nu är jag också less på snön, trodde våren var på ingång men nej nej. Usch hehe men mår bättre av att det är fredag och helg :)

Vill bara önska dig en trevlig helg fina!

4 feb. 2011 15:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->