ETIKETTER

torsdag, februari 03, 2011

Nytt halsband och rabattkod!


Jag såg det här halsbandet på Cocoos pressvisning och tyckte att det var hur fint som helst. Men det var inte förrän jag såg det på vackra Kelly som jag kände att jag verkligen ville ha det! Beställde det nyss och det verkar som att jag köpte det sista? Det finns även i rosa, men annars kommer det säkert in fler snart.

Nu inför alla hjärtans dag så får alla mina läsare 15% på allt som säljs hos Cocoo. Ange rabattkoden valentine i kassan. Rabattkoden funkar fram till 28 februari. :-) Woohooo!

Bild lånad från Kelly

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Kelly sa...

Det gjorde du rätt i gumman! <3

4 feb. 2011 15:40:00  
Anonymous Sandra sa...

Vill ha det i rosa, men tyvärr slutsålt :(

7 feb. 2011 07:45:00  
Blogger http://hannaskrypin.se sa...

Fint halsband!

8 feb. 2011 13:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->