ETIKETTER

torsdag, november 11, 2010

Världens godaste moussaka


Hallå där!
Hoppas allt är fint med er alla. Själv mår jag lite sådär idag. Är lite, lite varm och känner mig en aning sjuk. Har tagit alvedon och det har hjälpt, men jag känner mig ändå trött och seg. Ska ta det lugnt ikväll och bara vila. Se på tv, bläddra i tidningar och kanske läsa någon bok. Har även fått paket hem från Asos, yey! Beställde i fredags och nu är det här. Ska öppna nu strax!

Lagade värdens godaste moussaka med potatis, morot och palsternacka idag. Det blev sååå gott!!! Det var nog den godaste moussakan jag någonsin lagat! Önskar att jag kunde bjuda på smakprov via bloggen haha. Nu ska jag öppna mina paket!

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Petra sa...

sv: Tack! Va roligt, blir jätteglad :)

Ja Barney gör oftast avsnitten roligare :) Undra vem som kommer spela hans pappa, kan nog bli riktigt spännande :)

11 nov. 2010 21:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Musakan skulle vilja smaka! Hoppas på att du mår bättre idag.

Kram

12 nov. 2010 12:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Du har en jätte fin blogg, verkligen!
Jag är en nyläsare och fick syn på din moussaka, den ser väldigt god ut.
Skulle jag kunna få receptet, blev sugen på att göra den nån dag :)
kram

29 nov. 2010 15:34:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hej! Tack vad snällt! :-)
Jag improviserar mycket vid matlagning men ska försöka skriva ner allt så att du kan få det. Maila mig din adress så kan jag skicka iväg receptet när det är färdigt :)

29 nov. 2010 15:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->