ETIKETTER

torsdag, november 11, 2010

Hemma hos mig - Tända ljus


I eftermiddags, precis när det började bli mörkt ute, släkte jag ner alla lampor här hemma och tände alla stearinljus och doftljus som jag hade. Snacka om hög mysfaktor! I köket såg det ut som här ovan. Nu får ni även ett tjuvkik på gardinerna som så många av er har frågat efter. De är klara och hänger i köket. Är dock inte så jättenöjd med modellen. Det blir ju rätt så tråkigt när man har så stora fönster som vi har, dock ÄLSKAR jag våra fönster som släpper in så otroligt mycket ljus i köket. Vill just därför inte ha långa gardinlängder som täcker sidorna. Nää, de här får duga tills jag får en ny idé. Så tokiga är de ju faktiskt inte!

Mina favoritlycktor står på fönsterbrädan i köket, looove them!

Så här ser det ut i vårt sovrumsfönster. Tände de stora blockljusen som är från vårt bröllop faktiskt. Köpte dem från SIA och brinntiden är typ på femhundra år haha. Som ni märker har jag orkidéer överallt haha. Har en i sovrummet, tre i köket och tre i vardagsrummet. ;-P

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Steph sa...

Åh vad mysigt :)

11 nov. 2010 22:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Det ser verkligen mysigt, påminer om jul stämning!

12 nov. 2010 14:24:00  
Anonymous Tindra sa...

Åhh du bor i mitt gamla kvarter :)
Bodde oxå där i V:Berga ;) (134 för att va exakt)
Mysigt mysigt!

12 nov. 2010 18:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->