ETIKETTER

lördag, oktober 16, 2010

Graffiti Nails - Topp eller Flopp?


Har glömt att visa graffitilacken som jag köpte för ett tag sedan. Jag ska vara ärlig. Jag vet inte riktigt om jag tycker att det här är så snyggt. Nu har ju jag bara testat det vita lacket över mitt guldiga, och det var ju verkligen ingen hit. Det såg bara smutsigt ut. Det kan dock bero på att det guldfärgade lacket i sig var så himla snyggt, att det vita överlacket bara förstörde.

När de här lacken kom ut, ville jag endast ha det svarta. Tyckte det var snyggast och mest stilrent (om man nu kan kalla graffiti för stilrent haha), eller rättare sagt "enklast". Jag har ju bara prövat det vita lacket och det köpte jag bara för att jag trodde att det var den färg som skulle passa bäst med guld. Men icke. Ja, ja, det jag försöker säga är att jag hittills inte är så värst imponerad av resultatet. Dock har jag inte testat det svarta ännu.
Vad tycker du? Har du testat Graffiti Nails?

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Steph sa...

Av det jag sett på bilder är jag inte speciellt förtjust i det, tycker mest det ser kladdigt/smutsigt ut som du säger. Har dock inte prövat det själv, just av den anledningen!

16 okt. 2010 12:41:00  
Anonymous Anonym sa...

Alltså.. har aldrig prövat själv, men sett på andra.. och om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det ser lite "billigt" ut..

16 okt. 2010 15:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->