ETIKETTER

måndag, oktober 04, 2010

GOLD


Snyyyyyggt!


Fuuuuult!
Här kommer tydligare bilder på mina naglar. Jag målade dem först med Isadoras Gold Sparkles. Blev sååå snyggt, är helt kär i färgen. Såg i helgen att den finns att köpa i silver också.
Köpte dessutom två olika graffitilack, testade att pensla över med ett vitt sådant och här ser ni resultatet. Graffitieffekten är hur cool som helst, men det guldfärgade lacket är så snyggt i sig, att det slutgiltiga resultatet blev sådär. Lite trist faktiskt. Ska ta bort graffitit och måla helt guldigt.

Ps! Bry er inte om mina slarvigt målade naglar haha. Jag använde den här strax efter att bilderna togs ;-)

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Saraah sa...

Ja jag gillar verkligen Jönköpig. Så nu håller ja på att söka jobb samt lägenhet men de är inte de lättaste må ja säga.. =/ ja lite tråkigt med bion men finns ju andra saker man kan göra ist för bion, right?;)

4 okt. 2010 19:25:00  
Anonymous Anonym sa...

I love the colour! Hoppas att den silvriga är lika snygg. :o)
Love /Eli

5 okt. 2010 17:50:00  
Anonymous Eli :) sa...

ett tips om graffiti nagelacket, ta ett tjockare lager på naglarna, för då blir sprickorna större och snyggare, om man tar tunt så blir dom små. smaken är som baken, men om du vill att de inte ska se så "kladdigt" ut så ta ett tjockare lager på graffiti, jag har själv 3 av graffiti.. ett litet tips bara! :)

17 okt. 2010 15:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eli: ska testa!

18 okt. 2010 13:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->