ETIKETTER

måndag, september 06, 2010

Här hittar du Mulberry-kopian!


Mulberry Bayswater kopia?
Okej, okej, okej, okej! Jag ska inte dra ut på det mer. Jag har bombarderats av sms, mail och meddelanden på facebook. Alla undrar samma sak. "Var har du köpt den Mulberryinspirerade väskan?" Är ni redo? En känd kedja som säkert finns i varje stad... *trumvirvel*... nämligen KappAhl. Pris: 249 kr. Vill ni se bild på originalet, klicka här.

Kan tillägga att jag egentligen inte fick köpa den här för min man haha! Varför? Han ska köpa en äkta till vår årsdag!!! Snacka om att jag är överlycklig, men köpte en ändå, ska ha den så länge. Sen när jag om en månad får den äkta varan så ska jag ge denna till dig Gabi!

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jäklar vad lika de var! Jag ska till Kappahl imorgon!

6 sep. 2010 15:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Verkligen supersnygg! Och billig!

6 sep. 2010 18:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Din man är för skööön!! Kramar Rachel

6 sep. 2010 20:02:00  
Anonymous syrran sa...

Världens bästa syster!

6 sep. 2010 23:11:00  
Blogger Haazelnut sa...

Jag måste också in på kappahl imorgon :P Vilket tips!
Din man, har han möjligtvis någon bror? ;) haha

7 sep. 2010 09:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Haazelnut: Hahaha :-) Han har men han är upptagen =P

7 sep. 2010 10:00:00  
Anonymous Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

oj den här måte jag spana in!

8 sep. 2010 15:38:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->