ETIKETTER

söndag, september 05, 2010

Dagens köp:


Mulberry?! :-O

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Gabriella sa...

gee mig ?????

5 sep. 2010 22:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha ser att du e oxen de märker man ju för oxen gillar allt som handlar om Lyx.
korta frågor:
*Är du syrian eller libanese?
*Skulle du kunna visa dina bröllopsbilder? och på ditt hus :)
*Och vad jobbar du och din man med?

6 sep. 2010 02:34:00  
Anonymous Natalie. sa...

Visst är det fint! Mer sånt till Sverige- när jag tänker på det så har väl knappt någon blommor på sina balkonger hemma? Haha ja de kan gott betala oss för att de slarvade bort våra väskor ;)

Gud så snygg "Mc Queen"-clutchen var du hade köpt! Har så länge suktat efter den men priset på din var aningens bättre ;)

6 sep. 2010 10:01:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Gabriella: Jag ska!!!!

Anonym: Jag är assyrier. Hmm vet inte om jag vill visa bröllopsbilder här på bloggen, får tänka på saken! Och det kommer säkert komma bilder på vårt hem också, vet inte om jag vill lämna ut allt här i bloggen som sagt, vi får se =)

Natalie: Haha verkligen urfint! Åh tack, älskar clutchen!

6 sep. 2010 14:39:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->