ETIKETTER

måndag, september 06, 2010

Tricket är att koka pastan i mjölk


Dags för lunch och idag blir det en favorit i repris. Minns ni att jag nämnde den här fettsnåla pastan som är übergod i förra veckan? Istället för att koka pastan i vatten, kokar jag den i lättmjölk. När mjölken börjar tjockna, blandar jag i champinjoner och kalkon. Man kan i princip blanda i allt man tycker är gott! Strax innan servering blandar jag i hackad persilja. Salta och peppra efter smak. Krämigt, nyttigt och hur gott som helst!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

smart trick!

6 sep. 2010 13:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Ser gott ut, jag ska nog ta å prova det någon dag:)

6 sep. 2010 13:40:00  
Anonymous Karin sa...

Både låter och ser väldigt gott ut!:)

6 sep. 2010 13:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Tråkigt att du inte svarade på mina korta frågor jag frågade..din tidigare inlägg! =/

6 sep. 2010 14:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Nu har jag svarat. Du får ha lite tålamod :) Svarar på kommentarer när jag får tid över.

6 sep. 2010 14:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->