ETIKETTER

tisdag, juli 14, 2009

Bröllopsplanering


Tjenixen!
Här kommer en liten lägesuppdatering från mig. Jag har äntligen hittat bröllopsklänningen jag ska ha, the one! Finns konstigt nog inga bilder på den på nätet så kan inte visa upp den. Men det är egentligen bra, för då får ni se den för första gången när jag bär den :-) Den är i alla fall rätt så enkel men väldigt elegant.

Just nu håller vi på och beställer hem lite prover på inbjudningskort från Calligraphen. Finns massa fint där, men jag har hittat fyra favoriter. Får se vilket det blir tillslut, spännande, spännande... haha.

Kan ni fatta att Michael Jackson är död? Sjukt. Har nog fortfarande inte förstått. Lyssnar på Dirty Diana och Beat it på repeat...

Etiketter: ,

9 Comments:

Anonymous vesna sa...

gud va fin b ild på henne.

två av mina favvo låtar från MJ lyssna du på :) .. sista är billie jean, en klassiker i jusst love..

14 juli 2009 20:26:00  
Anonymous Jelda sa...

ååå vad roligt och spännande maria!! :D puss

15 juli 2009 00:03:00  
Anonymous roxanna - kamp med cancern sa...

fin bild !

15 juli 2009 01:14:00  
Anonymous Doreen sa...

Jag är så glad o lycklig över det faktum att du ska gifta dig :) Vad roligt att du hittat dig en klänning nu gumman..puss älskar dig

15 juli 2009 12:51:00  
Anonymous Loviza sa...

Jag har läst din blogg så länge, och nu är du länkad på min nya blogg bara för jag tycker du är så bra! ;p
och hoppas att du får ett udnerbart bröllop :)

15 juli 2009 16:08:00  
Anonymous Ziiita sa...

När blir bröllopet?? =))) lycka till!!

15 juli 2009 19:12:00  
Anonymous kokolife sa...

Livet, lyckan, kärlek, vackra ord, härlig klang
Det är en buss, trångt, dålig luft, smärtande plats
Mitt i det, hörs skratt, glada röster, resans dans
Vackert och glatt, som ett läkande bubbelbad

Livet har hemliga stunder, gömda som en lite sak
Lyckan är så himla lätt, hitta den och tar den fram
Jag satt kvar, så lätt, en buss, en resa, så mycket skratt
Omvandla tråkighet till romans, vanligt vatten till champagne

Inte solen, inte glamour eller dans, bara skratt, livets salt
Ett skratt, hjärtats ord för kärleks hand, strömmar ut så starkt
Tiden ändras så snabbt, timmar blir en sekund, så sant
Hjärtat målar varje dag, med ett leende, lyckans nyans

Verklighet börjar nu och här, nästa steg, lyckan är
Hur det blir, hur det är, denna känsla, när du ler
Rädslan är, vacker bubbla i en evighet, men inte det
Man vill ju röra vid kärleks hand andas lyckan överallt.

Det är precis vad vi gör, förvandlar buss till romans
Det är just det, tråkighet gör vi nog till evighet
Det är just det, hjärtats väg, visa glädje, vill du le
Det är just det, ditt skratt, och din hand, livets chans

16 juli 2009 17:44:00  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas du får ett underbart bröllop men ja undrar om du kan typ visa bild på din tårta&dekrationen då menar ja borden haha :) sist men inte minns din klänning!:D

Tack Maria de vore jätte fint om du gjorde det och på andra grejer MVH en som älskar din blogg

16 juli 2009 23:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Maria, blev det en 'Maggie S.' till slut? :o) /Eli

17 juli 2009 00:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->