ETIKETTER

fredag, juli 10, 2009

Mobilblogg från bussen

AAAAHHHHH! Jag skrev ett skitlångt inlägg men det försvann nu. Blä! Jag sitter iaf på bus4you på väg till göteborg! Mjuka, bekväma säten i skinn och dessutom finns internetuppkoppling :) I Götet har jag massa bröllopsärenden, kan ni fatta att jag ska gifta mig?! Haha... Ska dessutom passa på att träffa en väninna till mig när jag kommer fram :) Så om ni (läs: Anja!) befinner er i femman vid två-tiden så kanske vi ses :) Vi hörs senare!

Etiketter: ,

8 Comments:

Anonymous Sandra - Piffad sa...

Ska du gifta dig? :D

10 juli 2009 13:38:00  
Anonymous sandra sa...

nar blir brolloppet? :)

10 juli 2009 15:35:00  
Anonymous Jelda sa...

åååå TUSEN GRATTTIIISS!!!!!!!! :D

10 juli 2009 20:17:00  
Anonymous anna sa...

Åh jag fattar inte hur jag missat det i din blogg tidigare eftersom jag är här ganska ofta! Stort grattis och lycka till med allt gällande bröllopet :)

11 juli 2009 10:05:00  
Anonymous Anonym sa...

din blogg e inget vidare !

11 juli 2009 23:24:00  
Anonymous adniL sa...

hej, jag har för mig att du brukar handla från asos??! Jag e intreserad av en klänning där, i vanliga fall e jag en 34-36, undrar om du kan det här med deras storlekar och vad du tror skulle vara rätt storlek för mig?
Tacksam för svar, går bra at svara här, jag kollar in bloggen :)

mvh

12 juli 2009 02:51:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tack alla :-)

adniL: Hmmm... jag har aldrig handlat kläder därifrån, endast skor och accessoarer. Det bästa är nog att googla fram andra köpare som har bloggat om storlekar? Hoppas du väljer rätt storlek :-D

13 juli 2009 12:30:00  
Anonymous Jasmine sa...

Hej :)
Allt bra med dig? :)

14 juli 2009 12:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->