ETIKETTER

lördag, juli 18, 2009

Bröllop ikväll


Hallå där,
Bloggandet går trögt, men det beror enbart på att det händer så himla mycket just nu. Åkte i torsdags kväll upp till Örebro för att kolla på en lägenhet som vi fått. Kom hem till Jönköping för bara några timmar sedan och nu ska jag strax hoppa in i duschen för att göra mig redo för ett bröllop jag ska gå på ikväll. Puuuhh, lång mening :-) Tar självklart med mig kameran och plåtar lite inspirationsbilder från bröllopet. Veckan som kommer nu blir betydligt lugnare än de senaste veckorna. Nu ska jag bara umgås med mina vänner och fixa lite småsaker. Känns som att jag inte träffat dem på flera veckor, blir tyvärr så när det finns så mycket att fixa inför bröllopet och flytten. Bloggandet kommer igång som vanligt nu igen i början på veckan! Under tiden bjuder jag på en av favoritlåtarna, vet att jag bloggat om denna innan men den är så skön!

Dagens låt: Maria Mena - All this time

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous vesna sa...

hare nderbart =)

18 juli 2009 21:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->