ETIKETTER

tisdag, juni 23, 2009

Dagens tips


Efter att ha kollat min bloggstatistik ser jag att många av er läsare brukar googla mitt namn, plus något som jag bloggat om. Antar att ni kanske vill gå tillbaka och hitta några av mina gamla inlägg? Nu senast var det någon från Norrköping som sökte "fashion fame if you seek amy", haha kul att jag kan se sånt :-) Tänkte i alla fall ge er alla ett litet tips som ni kanske inte känner till (eller?). Längst upp till vänster hittar ni en liten sökruta. Skriv in ett ord så söker den igenom alla inlägg som jag skrivit sedan bloggens början.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Jelda sa...

MARIAA HAHAAHHAHAHAAHHAHA det var ju jaaag!!! Jag o tote satt o snacka om den låten så sökte jag på dig så vi kunde läsa vad du skrev att den handla om hihihi.. puss!

24 juni 2009 23:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jelda: hahaha ere sant?! hahahah ;-)

25 juni 2009 09:22:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->