ETIKETTER

onsdag, juni 24, 2009

The Duchess






En av mina favoritskådespelserskor är Keira Knightley. Tycker att hon är en underbar skådis som alltid lyckas framställa sina roller som trovärdiga och verkliga. En av hennes senaste filmer, The Duchess, har nu släppts på dvd vilket jag har väntat på. Mysigare att se denna typ av film hemma i soffan än i en stor biosalong. Jag tyckte att hennes insats i Pride and Prejudice var helt magnifik och eftersom även denna film verkar vara i någorlunda samma stuk, är förväntningarna höga. Jag har hört att detta är en film med bra handling, bra skådespel, snygga kläder och vackra miljöer. Någon som sett The Duchess?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Sofia sa...

Jag har sett den och rekommenderar den varmt. Skådespeleriet är riktigt, rikgit bra från alla håll, och storyn berör verkligen!

24 juni 2009 12:28:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Gillar också henne, hon är verkligen en duktig skådespelare!

24 juni 2009 23:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sofia: Åh, vill se den nu! Har i alla fall beställt den för hyrning, få se när den dyker upp i brevlådan :-)

Sandra: Ja verkligen! En av mina favoriter!

25 juni 2009 09:22:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->