ETIKETTER

tisdag, juni 23, 2009

Mitt nästa köp: iCurl


Har ni sett reklamfilmen för BaByliss iCurl som går på tv just nu? Av reklamen att döma verkar den vara riktigt grym. Med ett svep får man vågigt/lockigt hår! Jag älskar vågigt, brukar till vardags våga mitt hår med plattången. Gjorde lite research och ser att den är billigast hos OnOff, kostar 745 kr inklusive frakt. Jag ska definitivt köpa den, vill dock veta lite mer om den först. Är BaByliss ett bra märke? Någon som testat denna locktång och som vet om den är bra?

Reklamfilm för Babyliss iCurl

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Sandra - Piffad sa...

Har för mig att babyliss är bra! :)

23 juni 2009 23:50:00  
Anonymous Anonym sa...

du vet att man kan göra så med vilken plattång som hällst :) om du vill veta hur man gör, gå in på Youtube.

4 juli 2009 11:55:00  
Anonymous ManhattansElite@Devote sa...

ouu natasha poly, hon e helt underbar!

6 juli 2009 19:20:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->