ETIKETTER

lördag, juni 07, 2008

Spara eller slösa?

Som jag tidigare har berättat så hade jag svårt för Converseskor, men sen hände något. Jag såg ljuset, haha. Det slutade med att jag sprang iväg till NK och köpte ett par som jag nu stolt är ägare till. Även om jag inte använder dem så ofta, tycker jag väldigt mycket om dem. De flesta Converseskor kostar runt 600 pix idag och jag tänkte tipsa om dessa budgetversioner som Ellos säljer. De kostar just nu 75 kr, vilket är ett löjligt bra pris. Själv skulle jag valt orginalen, men tycker inte alls att det är något fel på kopiorna. Vad tycker du?

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Om man är ute efter själva skon ska man ju ta de billiga mne är man ute efter märket är ju de dyra bäst :)

7 juni 2008 21:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->