ETIKETTER

fredag, juni 06, 2008

En bakbok tack!

Jag fullkomligt älskar att titta på när Leila bakar. Speciellt när man får se slutresultaten. Jag tror faktiskt att jag är lite kär i hennes söta små cupcakes som hon är så duktig på att baka. Jag testade att baka ett av hennes recept och jag minns att det blev gudomligt gott. I hennes senaste bok A piece of cake har hon samlat alla goda och smarriga bakrecept i en och samma bok. Jag har bläddrat lite i boken ute i bokaffären och kan lova att det bjuds på härliga och färglada bilder på en massa ljuvliga bakverk. Jag bara måste ha denna bok!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag gjorde hennes peanut cupcakes och det blev mer än gudomligt :) Perfekt att ha en sån bok hemma!

6 juni 2008 11:44:00  
Anonymous Anonym sa...

Den boken fick jag i studentgåva :D Men har inte hunnit bläddra så mycket i den ännu.

8 juni 2008 21:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jennifer: Åh det låter supergott!

Maria: Lucky you :D

11 juni 2008 10:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->