ETIKETTER

onsdag, mars 12, 2008

Converse All Star

Jag är ingen Conversetjej. Eller jag var inte det tidigare, men sedan jag flyttade upp till Stockholm för två månader sedan så har min åsikt om dojjorna förändrats. Nu är jag stolt ägare av dessa vita versioner, köpta på NK. Fick köpa en storlek mindre, eftersom de är så himla stora. Men känner nu att de är för stora ändå... Borde kanske köpt 2 storlekar mindre? Well, well, snygga är dem i alla fall, så idag fick de hänga med mig för deras första tur ute i världen :)

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag är ingen converse tjej o kommer aldrig bli det, mode eller inte mode..

12 mars 2008 15:35:00  
Anonymous Anonym sa...

världens skönaste skor, hoppas att du gillar dem (:

12 mars 2008 17:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Baby loonia: oki doky.

Sandra: Ja de är verkligen bekväma, är suuupernöjd =)

12 mars 2008 22:31:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->