ETIKETTER

tisdag, juni 17, 2008

Snyggaste håret

När jag söker efter hårinspiration, brukar jag leta efter bilder på Jessica Simpson. Enligt mig har hon de snyggaste frisyrerna! För väligt länge sedan gjorde jag ett kollage med olika frisyrer hon hade och tänkte att jag nu skulle göra ett nytt inspirerande sådant. När jag jobbade på SOLO inkluderade jag henne i ett jobb om de snyggaste frisyrerna i Hollywood, hon har bl.a. det snyggaste svallet, tycker du inte? Det finns dock en tid då hon hade väldigt, väldigt dålig frisyrsmak... Minns du hennes tid som brunett? Passade henne faktiskt inte så bra. That's history, nu hoppas vi på att hon håller sig till sina guldgula nyanser.

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Håller med till 100 ! Har alltid tyckt att hon har finaste drömhåret !

Tack söta xoxo !

17 juni 2008 19:41:00  
Blogger Hanne sa...

Jeg vil også ha håret hennes... Alltid så fyldig og fint:) Er det naturlig eller extensions?

17 juni 2008 19:51:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Jag tycker DU är fin i håret.

17 juni 2008 22:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Baby loonia: Ellerhur, finaste! :) Inget o tacka för, hoppas du mår bättre =)

Hanne: Jag tror faktiskt att det är extensions hihi ;)

Miss UD: Hihi va söt du är :D Tack snälla! Kram

17 juni 2008 22:17:00  
Blogger Regine sa...

Ja, ho har dødsfint hår!! skikkelig volum og glans.

http://www.regine.devote.se

18 juni 2008 03:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->