ETIKETTER

onsdag, juni 18, 2008

Kanonbra volymschampo!

I goodiebagen från BloggAfton för några veckor sedan, fanns bl.a. ett volymschampo och balsam från det trendmedvetna märket Disp. Ägarna av varumärket närvarade även under kvällen och berättade en hel del om sina produkter och de lyckades verkligen med att väcka mitt intresse. Förväntningarna var höga redan innan jag testade produkterna och nu i efterhand kan jag tala om att jag är supernöjd! Dessa produkter tillför verkligen en hel del volym, även till mitt hår som är ganska långt. På hemsidan skriver de såhär om produkterna:
Thickening-serien skapar volym i alla sorters hår. Med en kombination av både förtjockande och volymgivande ingredienser får håret maximalt lyft. De aktiva ingredienserna är väldigt skonsamma mot håret. Det ger fördelen att man med lätthet kan använda Thickening Shampoo & Conditioner även i långa hår.
Disp säljs endast hos frisören och jag rekommenderar verkligen dessa produkter. Fick även olika stylingprodukter från samma serie, och de är kanonbra. Speciellt deras Shape-spray som även doftar så underbart gott! Jag kommer garanterat att hålla mig till detta märke och fortsätta använda produkterna!
Betyg: 5/5

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

det är bara att man aldrig sparas och måste skriva in sitt namn och hemsida varje gång :P men det är nog bara jag som är lat! älskar din blogg iaf.. jag hängde med din lillsyrrra hela dan igår o iförrigår :D

18 juni 2008 10:14:00  
Anonymous Anonym sa...

åh va skoj :) kanske nåt man ska testa då



svar; Jag med!

18 juni 2008 10:27:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Låter jätte bra. Måste testa produkterna någon gång!

18 juni 2008 15:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->