ETIKETTER

onsdag, mars 21, 2007

Hårinspiration

Jessica Simpson är den kändis som gör mig avundsjuk varje gång jag ser hennes frisyr. Numera är hon brunett och kör med samma frisyr hela tiden (riktigt snyggt), men innan dess bytte hon ganska ofta och jag älskar dem alla, korta som långa, lockiga som raka, hon passar i allt. Dock har hon säkerligen en miljon personer som hjälper till med stylingen... tänk omman hade det själv? Lyx!
Vad tycker ni? Finns det någon annan kändis som ni anser har snygga frisyrer? Tell me! =)

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Gud va snyggt! Sparar denna bilden på datorn om de e ok?! Jag älskar frisyrern längst upp till vänster och den bredvid till höger och den stora i mitten... och allt!!!

21 mars 2007 18:04:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Bella: va roligt att du uppskattar kollaget! jaa visst är alla superfina?! :D

21 mars 2007 18:06:00  
Blogger Vera sa...

Härligt kollage! Stort grattis till nomineringen!
Kram Vera

21 mars 2007 20:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Vera: tack så mkt! :) grattis själv hihi :D kram på dig!

21 mars 2007 20:28:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag ÄLSAKR rihannas frisyr i dont stop the music

11 apr. 2008 23:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->