ETIKETTER

onsdag, mars 21, 2007

Tusen tack!

Jag har blivit nominerad i kategorin "Sveriges bästa modeblogg". Tusen tack till er som valde mig som favorit, ni är för gulliga! Jag trodde inte ens att jag skulle komma med, min blogg är ju inte lika stor som många andras och det var verkligen kul att se att många små bloggar finns med i tävlingen! Wooho! Jag tror dock inte att jag har en chans att vinna, tror någon stor bloggerska tar hem det, så jag förväntar mig inte något haha... men hoppas kan man ju alltid!. Jag hoppas verkligen på att någon lite mindre känd vinner tävlingen, nämner inga namn, men ni vet nog vilka ni är, läser era bloggar dagligen! Skulle vara toppen om någon av oss fick stå i rampljuset hihi. Röstningen sker på Aftonbladet så gör din röst hörd! Kora Sveriges bästa modeblogg - och du, rösta med hjärtat! Kram på er alla och tack ännu en gång!

Rösta här:
Sveriges bästa modeblogg

Etiketter:

14 Comments:

Blogger Kerstin sa...

Såklart att jag ska rösta på dig :)

21 mars 2007 13:25:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: Du är så gullig du!! Puss!

21 mars 2007 13:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Wihieeeeeeeeeeee!!!!!! Hejja! Hejja!!!!!!!!!!!!!!!!! omg, va kuuuuuuuuul....!!! PUSS gullet! =)

21 mars 2007 14:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: hahaha du är bääst pusssss på dig gumman!

21 mars 2007 14:10:00  
Blogger Isabelle sa...

done :) och nej, jag ska inte glömma Grey's ikväll! STATUS ^^

21 mars 2007 14:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Isabelle: haha bra du får absolut inte missa vettu ;) söt du e tack!!

21 mars 2007 14:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Ooohh va kuuuul grattiiiss :) självklart går jag in och rösat :) :)

21 mars 2007 16:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sneki: Gud va söt du e sneki! pusssss

21 mars 2007 17:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Tittade in efter en länk från just den där tävlingen.

Tycker du gör mycket helt rätt;
* Har ett namn på bloggen som sticker ut.
* Mycket bilder i postningarna som gör det mkt roligare å läsa.
* Schysst layout.

21 mars 2007 20:15:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Bo: Gud va snällt sagt, tack ska du ha! Va roligt att du gillar layouten - jätte kul med respons på grejer man lagt ner tid på =)Hoppas du tittar in fler gånger.

21 mars 2007 20:27:00  
Anonymous Anonym sa...

Självklart röstar jag på dig!

21 mars 2007 20:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Beth: tack så hemskt mkt! uppskattas verkligen! kram

21 mars 2007 20:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Såg precis att du var med i tävlingen på Aftonbladet! Grattis =) Har röstat på dig och hoppas verkligen det går bra! Som du skrev: det skulle vara roligare om någon mindre känd vann, inga namn nämnda ;)

22 mars 2007 10:34:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annika: Tusen tack, va go du e! Ja det skulle faktiskt vara liite roligare hihi ;)

22 mars 2007 11:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->