ETIKETTER

måndag, januari 07, 2008

Mitt nya rum del 2

Del 1 är avklarad. Då var det dags för del 2. Bilderna talar ganska mycket för sig själva. Detta är alltså min fondvägg som då är ena kortsidan, då mitt rum är rektangulärt. Kan tillägga att det inte ser så "sterilt" ut på skrivbordet nu som det gör på bilderna haha...

♥ På första bilden ser ni den lilla bokhyllan som mest innehåller massa olika tidningar. Har faktiskt nyligen rensat bort en massa tidningar som inte får plats, så det ni ser är ungefär en femtedel haha (what can I say, jag gillar tidningar!). Längst upp ser ni min superduper fina ljusstake bestående av en Absolut flaska, haha dom är ju bara så himla fina! Och för att inte tala om min nalle! I de rosa lådorna finns det massa hemliga saker mohaha =P (bl.a. priser till tävlingar på bloggen)

♥ Förresten, har ni lagt märke till min glamourösa lampa inhandlad från Paris? Haha nooot! Det har bara inte blivit av att skaffa ny lampa, jag plockade isär den här när jag målade om för bättre belysning i rummet. Har faktiskt inte hittat en snygg lampa att ha i rummet så jag välkomnar alla tips ni har!

♥ Sen ser ni också den kända bloggplatsen - mitt skrivbord. Älskar det! Blev faktiskt inspirerad av Bohemica då hon har ett likadant bord.

Jahopp, då har ni sett ena delen av rummet dvs 2 väggar av totalt 4 haha. Då återstår bara de andra 2...to be continued!
Eget kollage med privata bilder

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vilken underbar tapet..

7 jan. 2008 13:40:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Du har så fint rum! Älskar tapeten!

7 jan. 2008 16:10:00  
Blogger Marte sa...

Koselig rom:)

7 jan. 2008 19:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Mycket tidningar! :) Och Tatty Teddy är för söt! :D

15 jan. 2008 20:49:00  
Anonymous sara sa...

var ha du fått de rosa lådorna ifrån?

6 okt. 2009 13:39:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sara: Ikea:-)

6 okt. 2009 13:48:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->