ETIKETTER

måndag, januari 07, 2008

Victoria och David Beckham

Victoria Beckham har nyligen avslutat Spice Girls turnén och är nu tillfälligt tillbaka i London med maken David. Bilderna är tagna då de var ute och åt middag tillsammans på den kändispopulära restaurangen St. Albans. Vill egentligen bara uppmärksamma Victorias tatuering. Jag tycker den är hur fin som helst, skulle själv kunna tänka mig att tatuera in min partners initialer (update: OCH MINA BARN SÅKLART haha).
Vad tycker ni om den och allmänt om tatueringar?
Bilder från Faded Youth Blog

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag skulle kunna tatuera in mina barns namn/initialer men inte en pojkväns, tänk OM det tar slut... sina barn kommer man älska för alltid (hoppas jag iaf! ;)
Men sjukt snyggt, det håller jag me om!

7 jan. 2008 14:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annika: haha fick uppdatera, självklart barn också! =)

7 jan. 2008 14:29:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Tycker det är fint. Hennes tatuering är verkligen en i min smak. Tycker det är snyggare med något litet. Riktigt fint att tatuera in sina barns namn!

7 jan. 2008 16:13:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Jag har en tatuering redan. Den är i ryggslutet och jag ser den så sällan att jag glömmer bort att den finns.

Min partners namn skulle jag inte våga tatuera....

7 jan. 2008 19:11:00  
Anonymous Anonym sa...

tatueringar är det finaste som finns! Hur hett som helst!

7 jan. 2008 23:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->