ETIKETTER

tisdag, januari 16, 2007

Utmaning: Parfym!

Jag antar Melissas utmaning angående vilka parfymer man har hemma & vilken man tycker bäst om... och eftersom jag är ett parfym freak så fick jag inte plats med alla på mitt lilla kollage haha men här är de jag använder flitigast.
Från vänster:
  • Gucci Envy Me
  • Lancome Hypnose
  • Dolce & Gabbana Light Blue
  • Viktor & Rolf Flowerbomb
  • DKNY Be delicious
  • Versace Bright Crystal
  • Dior Pure Poison
  • Gucci II
  • Paris Hilton
Min absoluta favorit just nu är Flowerbomb från Viktor & Rolf. Den doftar sååååå gott, påminner om sommaren :)

Nu utmanar jag DIG som läser detta att lista dina parfymer och utse din favorit!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Kerstin sa...

Åh, nej - jag är ju skittrist med parfymer. Jag använder nästan bara en från Decleor :) Puss.

16 jan. 2007 19:45:00  
Anonymous Anonym sa...

DKNY - så goooooooooooood!! Flowerbomb också, måste skaffa mig! =)

16 jan. 2007 20:12:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: Inte hört talas om den...Är den god? Kram!

Melissa: AAAAHHH gumman du måste köpa den, jag dör för dne...typ... hahaha min älsklingsparfym :D Kraaam

16 jan. 2007 20:51:00  
Anonymous Anonym sa...

vilken besvikelse mariaa! min favorit är inte med ju..:/ calvin klein-euphoria är klockren!:D hugo boss-deep red är också en skön "vardags-parfym" (: //Zalga

20 jan. 2007 22:29:00  
Anonymous Anonym sa...

YES! det funka att lägga en kommentar! / en överlycklig zalga ahihih

20 jan. 2007 22:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Zalga: haha va söt du e :D nej har inte den parfymen faktiskt, tror inte ja luktat på den heller, du får ta med o visa i skolan :P ;)

20 jan. 2007 23:33:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->