ETIKETTER

tisdag, januari 16, 2007

Golden Globe Top 5

Här kommer MINA favoriter från Golden Globe galan. Detta har jag gått efter:
- val av klänning
- frisyr
- smink
- hur klänningen passar dem
*Reese Witherspoon var jävligt (förlåt) het i sin gula klänning från Nina Ricci. Jag tycker det är riktigt läckert med en gul klänning till hennes blonda hår. Hela utstyrseln är perfekt. Tummen upp för frisyr och makeup!

*Drew Barrymore var väldigt vacker i sin vita klänning från Dior Haute Couture (John Galliano). Hela hon glänste från topp till tå. Frisyren klär henne och sminkningen är riktigt glamourös.

*Beyoncé är känd för sina outfits och den här klänningen från Elie Saab klär henne perfekt. Det är lätt hänt att den skulle se heeelt fel ut på fel person, men Beyoncé vet vad hon gör. Läcker sminkning, dok tycker jag att hon borde haft lockigt hår istället för det raka. Långt plattat hår kan se väldigt tråkigt ut på vissa, i detta fall Beyoncé.

*Ellen Pompeo, från min favorit serie Grey's Anatomy, var vacker som en dag. Henns klänning frpn Versace var läcker, inte den bästa jag sett, men ändå läcker. Håret är heeelt perfekt, grymt snygg frisyr och sminkningen är verkligen fräsch. Hon ser oerhört elegant ut. Tummen upp för smyckena!

*Angelina Jolie har länge varit en favorit hos mig. Här har hon en klänning från St. John. Hon brukar oftast vara väldigt enkel, men utsläppt hår och en enkel klänning. På galan hade hon dock uppsättning men också den var enkel. Klänningen är läcker men kanske lite (?) trist färg. Sminkningen passar henne, mycket kajal för att framhäva hennes ögon. För övrigt så hade Brad Pitt på sig kläder från J. Lindeberg :D


Ps! Mina top five kommer inte i någon ordning, kunde inte avgöra vem som var snyggast, dock var Reese Witherspoon och Drew Barrymore de jag fastnade lite extra mycket för. Vem tycker du?

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ellen Pompeo är skiiiitsnygg och Drew Barrymore som jag kan tycka är lite tråkig annars, överraskade på galan! Helt perfekt... Beyoncé är mycket bättre på din bild, men i min blogg så posade hon helt wierd, såg bara vulgärt ut =S. Här är hon ju mycket bättre! =)

16 jan. 2007 23:08:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Jag älskar Ellen Pompeo, hon har ett så unikt utseende, så vacker!!! Kommer blogga mer om henne och allas vår favorit serie greys anatomy senare hihi nu ska det pluggas pussen!

16 jan. 2007 23:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->