ETIKETTER

tisdag, januari 16, 2007

Solen skiner :D

SÅ SKÖNT! Solen skiner för fullt här i Jkpg och jag hoppas verkligen att den är här för att stanna... vilket jag tyvärr inte tror. Hörde att det kommer ganska kraftiga vindar igen på torsdag, ush. Vaknade vid 10 idag så det blev en sen frukost. Klockan 13 börjar skolan och idag får vi vår hemtenta så jag kommer förmodligen inte blogga så mkt då jag måste sitta med den. På fredag är jag helt fri igen och då kommer bloggandet igång igen. Några inlägg blir det säkert, går ju inte att hålla sig tillbaka... Idag ska jag förbi stan efter skolan och köpa ett par skor jag hittade till reapris. Kommer självklart ett inlägg om dem senare. Nu ska jag iväg och fixa lite inför skolan. Ha en bra dag! //Maria

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Oh, it sux! Hemtentan alltså...
Vad har du hittat för skor?? blogga! =D

16 jan. 2007 14:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Ushhhh såå jobbig är den, orkar inte ens sätta igång med den.. =/ Köpte skorna idag, ska lägg aupp bild imorgon kanske..köpte ytterligare ett par :D

16 jan. 2007 19:19:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->