ETIKETTER

onsdag, april 16, 2008

Tillbaka i Jönköping

Heeeeej! Det har verkligen gått trögt med själva bloggandet de senaste dagarna.Det beror mest på att jag har flyttat ner till Jönköping igen. Praktiken är slut och skolan har satt igång igen. Har dessutom fått besök av släktingar från Australien och satt igång med ett projektarbete i skolan. Det har med andra ord varit full rulle för min del och bloggen har fått lida. Men det ska vi ändra på! Ikväll startar en ny, grym tävling som du absolut inte får missa! Tills dess kan jag bjuda på ett kollage som jag gjorde i helgen, när jag satt i bussen på väg hem från Stockholm. Spara-pumpsen kommer från Wedins och har en underbart snygg, inbyggd platåklack. De lite dyrare pumpsen kommer från Topshop och är lika fina de med!
Vilka föredrar du?
Jag väljer Wedins! :)

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Wedinsen var ärligt talat minst 10 gånger snyggare.

16 apr. 2008 18:10:00  
Anonymous Anonym sa...

i det här fallet var ju wedins sko både snyggare och billigare så klart kag skulle slå till på den...

saknar du praktiken nu då?

kram

16 apr. 2008 19:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle också välja Wedins, Topshops kvalitet är inte tillräckligt god för att motivera det dyrare priset.

16 apr. 2008 19:23:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Leia: Ja det gör jag verkligen :) kram maria

16 apr. 2008 20:21:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Håller med stina...

17 apr. 2008 09:11:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->