ETIKETTER

onsdag, april 16, 2008

Berlockarmband med budskap

I veckan fick jag hem ett underbart armband från Elara Smycken. Som du kanske vet (?) vet, är jag en storsamlare av armband. Föll direkt för detta söta berlockarmband med fina ord. Har alltid varit svag för accessoarer med budskap! Kostar 239 kr.

Jag hatar verkligen smycken som vars färg flagnar bort och ändrar ton till någon rödbrun nyans. Därför är jag noga med att välja ut accessoarer. Alla smycken som säljs hos Elara Smycken är helt nickelfria och jag gillar dessutom att alla smycken är specialdesignade av Sandra som sköter webbutiken.
Ps! Såg precis att det är fri frakt denna vecka!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Hejsan Maria!
Jag är inte säker på det men jag har för mig att jag har sett den här bilden på din blogg förrut: http://lisaholmqvist.blogg.se/1208354172_mary.html

Du kan ju kolla iallafall.
Ha det super!
Kramar Johanna<3

16 apr. 2008 21:05:00  
Anonymous Anonym sa...

oj FÖRLÅT! shit gud det visste jag inte, jag ber så hemskt mcyket om ursäkt :/ hitta den på en annan blogg trodde det var hennes , förlåt, länkar din blogg på inlägget, alltså omdet är okej om jag har den? :/

16 apr. 2008 21:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Tack så mkt hihi. Jag ska försöka hitta en bättre bild på outfiten så får du se. Kram!

17 apr. 2008 16:39:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->