ETIKETTER

fredag, april 11, 2008

Min sista dag på SOLO


Idag är det min sista dag här på SOLO. Känns verkligen tråkigt att lämna alla fina, roliga, goa, söta, trevliga, underbara...(kan hålla på så här till i morgon!) människor här. På måndag är det back to school again. Jag kommer att dra igång ett stort projektarbete tillsammans med 4 andra tjejer i klassen, så ser faktiskt fram emot skolstarten.
Strax är det hejdåfika här på redaktionen, har med mig en hembakad hallontoscapaj som ska serveras med vaniljsås. Mums! Ska ta bilder och visa senare. Tills dess kan vi dregla lite över dagens hetaste outfit på Mary-Kate Olsen.

Etiketter: , ,

6 Comments:

Blogger Marte sa...

Herlig outfit det der ja!

12 apr. 2008 15:55:00  
Blogger Maja sa...

Great blog :D

13 apr. 2008 12:34:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Tänkte bara säga att jag fick mitt raklödder idag, tack så mycket! :)

14 apr. 2008 14:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Vi saknar dig!

14 apr. 2008 22:17:00  
Anonymous Anonym sa...

otroligt nice outfit! synd att du hade din sista dag på solo.. men vem vet.. kanske i framtiden kommer du tillbaka..

15 apr. 2008 09:23:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Jag fick hem raklöddret igår. Tack för vinsten!

15 apr. 2008 18:16:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->