ETIKETTER

fredag, december 14, 2012

I en del av vårt sovrum

Du minns säkert att jag köpte en spegelbyrå för ett tag sedan? Den är så snygg och passar så bra in i sovrummet att jag ibland funderar på att köpa en till, haha. Så istället för ett sminkbord slog jag alltså till på en byrå. Såhär i efterhand är jag tacksam för det, för nu får jag plats med så otroligt mycket mer, både på byrån och i lådorna. Jag tänkte att ni skulle få se lite på hur det ser ut, så här kommer två bilder som jag hittade i min mapp. You like? Vill du se fler bilder av vårt hem?

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej, tack för en grym blogg!! Vill jätte gärna se fler bilder på inredningen:)!!

14 dec. 2012 19:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Men Guuuuuuuuuud va fint!!!

14 dec. 2012 19:42:00  
Anonymous Simona sa...

Ohh vad fint! Lägg gääärna ut fler bilder :D

14 dec. 2012 20:51:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag dör vad snyggt!! Mera bilder tack :D Tack för bästa bloggen!!!

14 dec. 2012 21:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättefint, verkligen!!! Du får gärna göra fler såna inlägg :)
Får man fråga vart du köpte din fina pall som du visar i ett tidigare inlägg?

14 dec. 2012 23:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättefint!! fler bilder! :D
du är grym!!

16 dec. 2012 20:11:00  
Anonymous bell sa...

Hej Maria. jag skulle vilja veta vilken slags spray du anvant till att spraya din ikea spegel med? tacksam for svar

6 feb. 2013 16:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Bell: Hej! Chrome-spray från panduro =) Lycka till!

6 feb. 2013 20:38:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->