ETIKETTER

fredag, december 14, 2012

Har du julbakat i år?

Äntligen fredag! Vad snabbt den här veckan har gått. Tänkte att jag kanske skulle ta tag i det årliga julbaket till helgen. För två år sedan bakade jag mitt första pepparkakshus. Det var riktigt roligt, men också väldig tidskrävande. Har inte bakat något pepparkakshus sedan dess så det avslöjar väl kanske mina känslor kring det, haha. Nää, det blir nog inget pepparkakshus i år, istället står lussekatter på schemat. Förra året blev de ju sååå himla lyckade så jag ska försöka leta fram samma recept igen! Jag ska nog göra en sats knäck och kola i år också. 

Har du hunnit julbaka ännu? Vad blev det för gott? 

Förra årets lussekatter...
Tidigare års knäck och ischoklad...

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->