ETIKETTER

torsdag, augusti 09, 2012

Mina Ray Ban Wayfarer


I tisdags beställde jag äntligen mina efterlängtadesolglasögon från Ray Ban. Jag har länge velat kring vilken storlek som jag skulle köpa, men valet föll tillslut på storlek 54 som är den största storleken för modellen Wayfarer. Jag beställde dem under tisdagen och fick dem redan dagen efter, dvs igår! Sidan heter Loveyewear och de hade supertrevlig kundtjänst som hjälpte till och svarade på frågor kring storlekar. Kan verkligen rekommendera dem.


Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous L.O sa...

Snygga!

9 aug. 2012 23:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Riktigt snygga!

10 aug. 2012 15:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria! Jag har tänkt att baka dina Vaniljbullar : ) och undrar en sak nu innan jag ska börja så jag hoppas verkligen att du kan svara snabbt! När du beskriver hur man ska göra (precis i början på Nr 1)så skriver du "klica ned små klickar av smöret" sen överst i den rosa cirkeln står att smöret ska vara smält i rumstemperatur. Då undrar jag vad du menar med klicka ned smöret om det ska vara smält?

Tack på förhand!! :)

12 aug. 2012 12:32:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Linda & Anonym: Tack! :)

13 aug. 2012 15:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Jag såg tyvärr din fråga nu, hoppas att bakningen gick bra ändå! Smöret ska vara rumstemperatur, alltså INTE smält. Man ska bara dela det i bitar och klicka ner det. Hoppas du fick goda bullar! =)

13 aug. 2012 15:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->