ETIKETTER

onsdag, augusti 08, 2012

Mirror mirror!

Här kommer äntligen bilder på min nya byrå som jag berättat lite om förut. Ni som följer mig på Instagram fick se bilder på den redan när jag köpte den, men nu får även ni som inte har den appen ta del av lite bilder. Jag har fått många frågor om byrån och tänkte passa på att svara på dem i detta inlägg. Denna spegelklädda byrå kommer (hör och häpna!) från IKEA och tillhör deras augustinyheter. Jag läste om byrån redan i juli, så jag har verkligen väntat på att den ska landa i butik. Den är precis som jag har tänkt mig och passar in i den stil som jag kommer inreda sovrummet i. Funderar faktiskt starkt på att köpa en till, men vi är inte helt säkra ännu så vi avvaktar... Men jag är verkligen jättenöjd med köpet. Byrån kostar 3 000 kr och tillhör serien Malm. Tänkte även passa på att tipsa er om bra smyckeförvaring. Jag använder lådor från IKEA som heter "Godmorgon" och de är egentligen till för smink, men jag tycker att de funkar kanon för smycken. I byrån förvarar jag nu de smycken som jag använder oftast. Jag rensade bort två stora påsar med smycken som jag inte använder och funderar på att antingen sälja eller skänka bort till välgörenhet. Det blir troligtvis det senare alternativet.

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vart är den köpt?

9 aug. 2012 00:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Briho! Kram

9 aug. 2012 10:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad jobbar du och din man med?

9 aug. 2012 15:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad grym! Jobbigt att putsa den dock? :p

12 aug. 2012 00:00:00  
Anonymous Rebecka sa...

Du har väldigt snygg stil på heminredning! Jag var också ute efter en liknande byrå som är spegelklädd. Jag hittade inte den byrån på ikeas hemsida, men vet du om den finns kvar i butik?
Kram :)

12 aug. 2012 14:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Ja det undrar jag med, vad jobbar ni med?

13 aug. 2012 11:31:00  
Anonymous tindra sa...

Jättefin! Älskade förvaringen!

13 aug. 2012 18:41:00  
Anonymous amani sa...

Wow, vad läcker den var! Jag har den vita byrån från Malmserien, nu önskar jag dock att jag hade den där!

22 aug. 2012 19:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->