ETIKETTER

onsdag, juli 25, 2012

Snyggt till hemmet


1, här. 2, här. 3, här. 4, här. 5, här.
Har ni fått hem den nya katalogen från H&M? Jag bläddrade lite snabbt i den men tröttnade snabbt eftersom det är mycket enklare att se över de nya kollektionerna på nätet. Hittade massa snyggt på deras inredningssektion. Satte ihop några av mina favoriter i ett kollage som ni kan se här
ovan. Märks det att jag gillar silver? Haha! Gillar verkligen kudden längst upp med stora paljetter. Snyggt!

Kuddarna som ni ser på fotot längst ned (och även nr 4) har jag hemma sedan tidigare (silvriga) och de ingår fortfarande i H&Ms ordinarie sortiment. Dock pågår det en kampanj just nu där man kan köpa max 2 st för 49,50 kr/st! Ordinariepris ligger på en hundring mer. Köpte dem när vi bodde i förra lägenheten och är glad över att jag behöll dem när vi flyttade eftersom de nu passar så mycket bättre till vår nya soffa. Ska faktiskt ta och visa er lite bilder senare när jag får tillfälle till att fota.

Ska i veckan köpa ett nytt objektiv till min kamera. Ett som jag suktat efter så länge, men som jag samtidigt inte prioriterat att köpa. Men nu så! Fotografen på min väns förlovning, som jag var på i helgen, var väldigt pratglad och riktigt trevlig. Hon kom fram och lät mig prova objektivet och gissa om jag var fast?! MÅSTE! KÖPA! GENAST!
Lite inspirationsbilder från H&M.

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->