ETIKETTER

tisdag, mars 06, 2012

Shopping med Sofis Mode

För ett tag sedan fick jag ett mail angående en VIP-kväll hos Lindex i samarbete med Sofis Mode. Jag hade egentligen inte tänkt gå, men blev sedan tillfrågad av en väninna som skulle gå. Så jag anmälde mig också! Och tur var väl det för i tisdags kom jag därifrån med sju nya plagg! Haha! Det skulle ha varit åtta, men när jag kom hem märkte jag att det saknades ett plagg som måste ha slarvats bort i kassan, eftersom det inte ens var registrerat på kvittot. Förutom kläder fick jag även med mig en massa flaskor Vitamin Well som delades ut under kvällen. Vi var där så länge att vi nästan var sist kvar så delade ut de flaskor som blev över till oss. Tycker de smakar sådär alltså...

Det var en riktigt trevlig shoppingkväll med bra erbjudanden. Bäst av allt var att Nina Johansson och Pamela Bellafesta från Sofis Mode var på plats för att ge modetips och hjälpa till i provrummen. Jag fick massa hjälp av Nina som var hur trevlig som helst! Jag filmade en liten bit då Pamela, som är chefsstylist, berättar om några av vårens allra hetaste trender. Jag älskar tipset hon ger om jeansen, ska också göra så! Ni kan se filmen här nedan. Jag köpte faktiskt likadana byxor som hon har på sig! :-)

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej hej!
JAg undrar vart du hittade den där bilden som du har under inlägget här längre ner som heter Inspiration, där finns en bild som är uppdelad i 3 st mindre bilder på ögon makeup i bronz färger, jag skulle gärna vilja ha den bilden och ta med till salong för att visa hur jag vill bli sminkad. Jätte tack för svar.
Mvh

7 mars 2012 13:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hej! Är det den här du menar? http://data.whicdn.com/images/8199221/tumblr_li4l8ruPVD1qdv2e1o1_400_large.jpg :)

7 mars 2012 13:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->