ETIKETTER

onsdag, mars 07, 2012

Bilder från dopet

Minns ni att jag var på dop förra helgen? Det var min väninnas son Matteus som döptes och här nedan ser ni lite bilder från kvällen. Kass kvalité, jag vet, men de är tagna med min iPhone. Vi hade en riktigt trevlig kväll och allt var verkligen jättefint. Lokalen var smyckad med massa ballonger och blå strålkastare längs väggarna. Älskade den mumsiga tårtan med päron och chocolate chips, hur gott som helst! Själv körde jag på sött & salt vad gäller outfit. Jag bar en söt beigefärgade klänning i chiffong och broderade detaljer, ihop med klackar och accessoarer som ni ser här nedan. Körde även på sotade ögon och svart nagellack för att tona ner "det söta" i klänningen.










Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vad fint lokalen var dekorerad och fint ljus ni fick som gåva :), tänkte bara fråga, vilken lokal är det och var ligger den?

7 mars 2012 19:30:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Visst var den? :) Det är den lilla lokalen i Syrianska föreningen här i Örebro. :)

8 mars 2012 08:37:00  
Anonymous Lexi sa...

Så fina!! =)

Gillar idén med ljus som gåvor, det är användbart och folk slänger inte bort det bara efter några veckor =)

8 mars 2012 13:03:00  
Blogger Gabriela sa...

Jag älskade ballongerna som fick hänga fritt. Jättefint verkligen :)

8 mars 2012 13:46:00  
Anonymous Anonym sa...

De svarta pumpsen du visade i bild tillsammans med handväskan, är de köpta från Zara eller? Vad kostade dom och i vilken butik?

Kram

8 mars 2012 21:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lexi: Jag med! Så smart och mkt roligare att få med sig hem =)

9 mars 2012 07:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Gabriela: Me too, det var verkligen jättefint! Vet inte om det syns på bilderna men varje bord hade ett gäng ballonger i mitten också.

9 mars 2012 07:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Ja, de är världens bekvämaste och kommer från Zara. Köpte de förra året för 699 eller 799 tror jag de kostade. Kram!

Här finns en bättre bild:
http://www.mariabloggar.se/2011/05/skorna-fran-zara-far-stanna.html

9 mars 2012 07:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->