ETIKETTER

söndag, februari 05, 2012

Jobbigt att bära påsar...


I'm still alive! Har bara inte haft någon lust att blogga denna vecka, men nu börjar den komma tillbaka och jag har massa inlägg som väntar. Här ovan ser ni en bild på några av påsarna som jag kom hem med i fredags, lördags och söndags i förra veckan. Har bl.a. köpt en ny väska som jag är jättenöjd med. Tänkte blogga om den senare.

Hörrni, har ni det också svinkallt hos er? Det är såååå kallt att man knappt kan andas utomhus! :-)

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Eva sa...

I går kväll var det rekord för denna vinter hemma hos oss, -20 men det finns lätt värre uppåt Norrland!
Roligt att få shoppa lite, jag håller mig för att komma ikapp efter julen, hå hå ja ja.
Tänkte bara berätta att jag härmat dig lite grann när jag håller på och provar mig fram i Photoshop Elements, hoppas det är OK - du är ju så jätteduktig och gör väldigt fina och arbetade bilder!

5 feb. 2012 14:08:00  
Anonymous Anonym sa...

haha i-landsproblem att bära sina shoppingkassar

5 feb. 2012 14:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Hjälp, jag som trodde att vi skulle slippa denna kalla vintern denna säsong... Hoppas det blir liiiiite mildare snart! Åh, tack snälla! Jag blir hedrad att du inspireras av mig och naturligtvis är det helt okej! Bästa sättet att lära sig PS är att pröva sig fram och testa olika saker. Det var så jag själv lärde mig :-) Lycka till, kram!

5 feb. 2012 14:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jenny: Hahaha, verkligen! Det var precis det jag tänkte när jag skrev rubben :-)

5 feb. 2012 14:47:00  
Blogger Al sa...

FÖÖR KALLT, jag vill inte gå hemifrån :/

5 feb. 2012 15:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Al: Samma här, kan knappt ha fönstret öppet för att det blir så kallt inomhus på direkten! :(

5 feb. 2012 15:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Många påsar.. Vad har du shoppat igentligen? Finns ju ingenting i butikerna :-) Dela me dig.. KRam

5 feb. 2012 20:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Haha, det finns faktiskt ingenting i butikerna! Det jag har köpt är lite fynd och grejer som jag spanat in lääääänge :-) Kram!

6 feb. 2012 12:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->