ETIKETTER

tisdag, februari 07, 2012

Nyttigt är gott!

Här kommer lite inspirerande bilder till att välja en mer hälsosam livsstil. Nyttig mat behöver inte alltid vara tråkig/äcklig. Det finns så otroligt mycket gott man kan laga som är nyttigt. I detta inlägg fokuserar jag på frukt och bär. Nästa gång vi handlar ska jag köpa så mycket mumsiga frukter och bär som jag kan hitta! Tänk att fylla kylen med blåbär, mango, jordgubbar, hallon, vindruvor, ananas, körsbär...

Om man tar hand om sig själv och är mån om vad man stoppar i sig så tror jag att man i slutändan mår bättre som människa. Därför hamnar detta inlägg även under självkänsla. Tänkte att jag skulle vidga den kategorin lite och skriva om ämnen som går hand i hand med begreppet "självkänsla".










Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hej!
Vad brukar du använda för foundation/ puder och mascara?

7 feb. 2012 19:16:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hej! Jag använder puder från Kanebo och lite olika mascaror. Just nu använder jag Hypnose från Lancome, men brukar även använda den från Mary Kay, L'extreme från Lancome, Diorshow från Dior och lite olika från YSL. De tillhör mina favoriter. :-)

8 feb. 2012 14:51:00  
Anonymous Emanuel Almroth sa...

Åh så gott!

10 feb. 2012 15:52:00  
Anonymous jenlen sa...

så fina bilder, mumsigt det såg ut!

12 feb. 2012 16:20:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->